Czytelnia

Najnowsze informacje i porady prawne

Adwokat Justyna Anna Popławska

Potrącenie wierzytelności

Co to jest potrącenie wierzytelności? Co to jest wymagalność wierzytelności? Kiedy potrącenie jest skuteczne?

UMOWA POŻYCZKI

Co to jest umowa pożyczki. Odstąpienie od umowy przez dającego pożyczkę. Przedawnienie. Termin zwrotu pożyczki. Odpowiedzialność za wady.

BŁĘDY MEDYCZNE – INFORMACJE OGÓLNE

Czy w Państwa sprawie mamy do czynienia z błędem medycznym? Co to jest tak naprawdę? Kiedy możemy mówić o odszkodowaniu lub odpowiedzialności karnej?

UMOWA POŻYCZKI

BŁĘDY MEDYCZNE – INFORMACJE OGÓLNE

Przestępstwo niealimentacji

Alimenty • Przestępstwo niealimentacji • Na czym polega przestępstwo niealimentacji i co warto na ten temat wiedzieć • Wyjaśnia adwokat z Warszawy

Opiekun – prawa i obowiązki

Opiekun • Prawa i obowiązki opiekuna • Opieka nad małoletnim i ubezwłasnowolnionym całkowicie • Kto może być opiekunem • Ustanowienie opieki • Wyjaśnia adwokat z Warszawy.

Testamenty

Testamenty • Rozrządzić majątkiem na wypadek śmierci można jedynie przez testament • Niezbędne informacje wyjaśnia Adwokat Justyna Anna Popławska z Warszawy.